1 mei 2013

Hollands trots



Zo heeft nog nooit iemand van je gehoord en zo kent heel de wereld je. Zo gaat dat is mode land (en in nog meer wereldjes).
Ik heb het natuurlijk over Jan Taminiau.
Jan Taminiau heeft twee prachtige jurken voor Maxima ontworpen, die zij gisteren tijdens de inhuldiging droeg, maar zij is niet de enige "celeb" die zijn werk waardeert.  Zo droeg Beyoncé zijn schoenen op haar album 4, maar was Lady Gaga haar voor door in Parijs in een van zijn jurken te verschijnen!

Het was overigens niet de eerste keer dat Maxima voor Jan koos en het zal ook zeker niet de laatste zijn.


Ik vind de jurken die hij voor Maxima heeft ontworpen prachtig. Het zet me aan het denken om voor mijn bruiloft toch te gaan voor een trouwjurk met een royal achtige vibe, een wat hoge halslijn en (driekwart) mouwtjes.

De jurk die Maxima in de ochtend aan had, vond ik iets te flets, als ik heel eerlijk ben.

Wat vonden jullie van de jurken van Maxima?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten