5 mei 2013

Travel outfit

I'm so excited! De reis naar New York komt steeds dichterbij... nog een dikke maand.
De heenreis naar New York zal zo'n 8 uur duren. Ik vind het daarom belangrijk om goed na te deken over wat ik aan doe tijdens de vlucht. De outfit moet zo comfy & functioneel mogelijk zijn, maar ook cute natuurlijk!
De outfit van Kim K op het 3e plaatje zou een ideale travel outfit voor mij zijn.

From head to toe:

Mijn haar draag ik meestal los, maar gaat op zijn tijd in een makkelijke knot.

Een fashionable zonnebril is een must voor mij. Na 8 uur vliegen zie ik er niet meer al te fris uit. Een grote zonnebril is een fashionable way om wallen te verbergen :)

Het dragen van sieraden beperk ik tot kleine oorbelletjes, een horloge en misschien nog een armbandje. Het is altijd zo'n gedoe bij de douane.

Ook al is het in Juni warm weer, door vermoeidheid en de airco in het vliegtuig kan ik het nog al koud krijgen. Daarom neem ik altijd een vestje/jasje mee en misschien zelfs een sjaal.
Onder het vestje draag ik een simpel basic shirt.

Ondergoed is natuurlijk ook belangrijk! Ik ga voor een naadloze hipster :)

Ik trek een broek aan die luchtig is en comfortabel zit, een harembroek vind ik altijd ideaal om mee te reizen!

Ik trek sandaaltjes aan die lekker zitten, waar ik goed mee kan lopen en die makkelijk aan en uit gaan. Dit is vooral makkelijk voor de douane controle.

Om het af te maken een grote handtas mee and we're good to go!

De outfit voor de terugreis zal vast bestaan uit nieuw items gescoord in NY, misschien wel een Victoria's secret joggingpak.
Zijn jullie ook altijd zo bewust bezig met wat je aantrekt als je een (lange) reis maakt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten