3 juni 2013

Instagram lately

Ik heb altijd het idee dat ik niet zo veel gebruik maak van Instagram, maar als ik dan terug kijk blijkt het tegendeel waar te zijn.


V.l.n.r.
1. Wat een schatje he?! Mijn kat Boussa (betekend kus in het Arabisch)
2. Een lekker ontbijtje: beschuitjes, vanille yoghurt en aardbeitjes
3. Onze nieuwe tuinset van Ikea, kussentje is van Soho
4. Kinderen hadden allemaal vrolijke neonkleuren op de stoep gespoten, ik vond het leuk, ik weet niet of de rest van de buurt er ook zo over dacht
5. Me.. ben gek op deze fel blauwe sjaal (H&M) en mijn knal roze Moisturising Lipstick (nr. 10) van Hema
6. Ik heb een hele goede band met mijn oma en soms is het leuk om even samen tv te kijken
7. Lekker toetje bij Gauchos, mijn favoriete restaurant
8. Mijn tassen reizen wat af met mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten