21 juni 2013

New York pics [1]

Ik ben weer terug van mijn vakantie in New York. Ik heb nog een beetje last van een jetlag en heb een enorme opruimbui, maar daar is mijn huisje erg blij me (en de mensen in mijn omgeving die overladen worden met mijn "afdankertjes".

Ik was deze vakantie druk in de weer met zowel mijn telefoon als camera.
Hier zijn er alvast een paar instagram foto's zodat jullie met mij mee kunnen genieten van deze geweldige stad!
U gotta love New York!
View from Empire state building, rain is coming!
Zoals je kan zien op de bovenstaande foto wisselde regenbuien en stralend weer elkaar af. What a view he, what a view?!

View from Empire Statebuilding, Flatiron building
Een heel apart gebouw! Het Madison Square Park ligt dicht bij het Flatiron gebouw en is ontzettend gezellig. We hebben hier een aantal keer lekker in de zon zitten lunchen.

Rush hour
Just a pic.
Red stairs on Time square
Altijd druk op de rode trap. Op het grote scherm boven aan de trap wordt een filmpje afgespeeld en kun je je hoofd binnen de stippellijnen houden zodat er een foto van je genomen kan worden, die vervolgens in een filmpje gebruikt wordt.
Top of the Rock by night
Dit keer ben ik niet naar de bovenste verdieping geweest van de Rockefeller center, maar hebben we heel de avond op het Rockefeller Plaza (terras) gezeten ($$!)
Broadway
Zelfs een regenbui kan de sfeer van Broadway/Time square niet verpesten. Alleen al die paraplu's maken het wat lastiger lopen.
Late show..
Onder de studio van de Late Show zit Angelo's Pizza. Een mooi restaurant, enorm goot en staat bekend om hun flinterdunne pizza bodems, zeker de moeite waard!
in line
Rond het middaguur hebben alle werkende mensen pauze en wordt het druk op straat want ze haastte zich allemaal naar een plek om lunch te halen.

Stay tuned for part 2 en nog meer NYC leuks!

1 opmerking: