21 juni 2013

New York Shopping Haul

Ik heb ontzettend veel gezien in New York, maar natuurlijk ook flink geshopt!
Alle aankopen (voor mijzelf) op een rijtje..



Cosmetics

  • Cataphil gentle skin cleanser
    heeeerlijk spul! voor elke huidtype, kan het iedereen aanraden!
  • Vaseline
    Ik heb drie potjes vaseline gekocht: 1 blue seal cocoa butter en de meest schattigste mini vaseline potjes ooit; cocoa butter en the original variant
  • Batiste dry shampoo original
    Een mini verpakking om uit te proberen, 1 keer gebruikt en vond dat het mijn haar erg dof maakte, we zullen zien hoe hij op het langere termijn bevalt
  • Ben Nye Banana powder
    2 potjes met de beroemde luxury powder...1 voor de giveaway..??!
  • Urban Decay Naked palette
    De basic palet bevalt zo goed dat ik al tijden twijfel of ik nu voor de originele palet moet gaan of voor de palette 2. Bij de Sephora waar ik nog meer productjes wilde aanschaffen hadden ze alleen deze nog maar dus was de keuze snel gemaakt
  • E.L.F
    Het was verrassend rustig in de elf studio en ik vond de winkel ook vrij klein, maar dat doet niets af aan hun producten. Ook al zijn de producten aantrekkelijk geprijsd waardoor je al snel begint te graaien heb ik toch maar drie producten gekocht en ik ben er erg tevreden over:
    - E.L.F contouring blush & bronzer powder
    Hele mooie kleuren met een lichte shimmer, product blijft lang zitten
    - E..L.F Stipple brush
    Klein formaat, brengt goed foundation aan, maar ik heb ook gelezen dat sommige de kwast voor het aanbrengen van blush gebruiken.. whatever works for you!
    - E.L.F complexion brush
    Oh wat is deze kwast lekker zacht, had ik niet verwacht voor deze prijs, maar ik gebruik hem heel graag voor het aanbrengen van poeder
    - E.L.F brush holder
  • Organix Morroccan argan oil shampoo & conditioner
    Omdat een blogbezoeker eens in een comment vertelde dat ze erg tevreden was over deze shampoo kon ik het niet laten om hem mee te nemen en inderdaad, heerlijke shampoo!
  • MAC
    - Studio carblend/pressed powder
    - Mineralize concealer
    - Lightful softening lotion
  • Krohma Wild flower summer honey lipgloss
  • Giorgio Armani Luminous silk foundation
  • Clarisonic Mia 2
    Je dacht dat je een schoon gevoel kende nadat je je make up hebt afgehaald, maar na een Mia 2 behandeling denk je daar anders over!

Bath & body works mini candles

  • Garden freesta
  • Lavender vanilla 2x
  • Frosted cupcake

Clothes & shoes & jewelry

  • Banana Republic stripped dress
  • Loft: zwarte top -  maxi skirt
  • Ann taylor : white/blue stripped shorts - skirt - tshirt blue/white
  • Jcrew: roze/beige/wit tshirt
  • Sam Edelman Gigi sandaaltjes in mint groen en met panter print 
  • Sjalen fel geel/groen met grijs en een koraal/roze achtige
  • 2 I love New york tshirts om in te slapen
  • Forever21 armband, de ene kant is zwart en de andere wit
  • Een hele aparte dubbel ring, goud met steentjes (fake)


Naast deze spulletjes die ik voor mijzelf heb gekocht, hebben we natuurlijk een hele hoop souvenirs gekocht voor fam & friends. En we zaten lang niet aan de 23kg die we mee mochten nemen als ruimbagage of de 12 kg handbagage!
Oh, ik zou voor eeuwig kunnen shoppen.. :)

2 opmerkingen:

  1. Ik zie allemaal ge-weldige spullen. Je bent zeker geslaagd. En een fijne shampoo hé hihi. <3

    x

    BeantwoordenVerwijderen