17 februari 2012

High Tea Bday Party

Wat heb ik vandaag een gezellige dag gehad! Teamgenootjes van Imaginheroes, schoonzus en schoonmoeder zijn langs gekomen voor een hight tea (achtige) party. Het was een komen en gaan van bezoek door afspraken en misverstanden, maar dit mocht de pret niet drukken! Ik heb enorm veel leuke cadeautjes gehad waar ik erg blij mee ben en meteen gebruik van ga maken!

Natuurlijk had ik weer te veel en kan het carnaval bezoek in het ouderlijkhuis er morgen ook nog van genieten.

Ik heb gekozen voor het maken van een buffetje zodat iedereen lekker kon pakken wat die wilde en ik meer plaats had om lekkernij te plaatsen.

Ik heb in een vorig blog al omschreven wat ik allemaal zou maken, hier de foto's van wat gerechtjes.






De komende week zit ik in Malta, dus is het even wat stilletjes op dit blog. Zodra ik terug ben ga ik weer fanatiek aan de slag want ik heb nog veel met jullie te delen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten