24 juni 2013

Glossybox Affordable Favorites

In de Juni editie van de Glossybox zitten dit keer geen vijf maar 6 producten en een bon ter waarde van €10,- voor Zalando.
Het thema, zoals de titel al zegt zijn betaalbare producten.


Het eerste wat me opviel was de grote zwarte spuitbus met Sex & the City erop. Ik was niet op de hoogte dat e onder deze naam beauty producten werden uitgegeven. De deodorant Body Spray ruikt verrassend lekker!
Mijn oog viel ook meteen op de Batiste Droogshampoo, ik heb namelijk zelf net de original in New York gekocht en ben er niet super enthousiast over. Alhoewel deze tropical versie wel erg lekker ruikt.
Hmm een budget mascara, ik was niet al te enthousiast hierover, maar de mascara werkt beter dan ik had gedacht. Hij heeft geen mega volume aan mijn wimpers, maar legt er een dun laagje doorheen waardoor mijn wimpers niet allemaal aan elkaar plakken en hij houd de krul ook goed vast.

Op zich zijn lippenbalsems nooit weg want ik vlieg er door heen of ik raak ze kwijt. Deze lippenbalsem laat een mooie lichtroze tint achter op je lippen, over de geur ben ik nog niet helemaal uit.

De acne killer.. ik heb geen acne, maar dit maskertje schijnt voor elke huidtype goed te zijn. Ik ben er erg benieuwd naar. Het schijnt een zwart masker te zijn!

Toen lag er nog maar één product in de box.. AOK B.B, Blemish Balm... were een bb cream dus!
Ik kan er niets aan doen, maar ik vind bb creams gewoon helemaal niets. Het vreemde aan deze bb cream is dat alles in het Duits is, vind ik een beetje over komen als een action product. A big No No!

Een zesje deze box.. hopen op meer leuke productjes in de volgende box!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten