28 juni 2013

Zero white whitening pen vs White Whitening pen

Zoals ik had aangekondigd heb ik de Zero White whitening pen en de White Whitening pen getest. Beide pennen zouden mijn tanden een paar tinten lichter maken. In dit artikel vind je alle informatie op een rijtje en lees je of de pennen deze belofte waar hebben gemaakt....


Wat beloofd de WHITE Whitening Pen?

"Met de White Whitening Pen kun je eenvoudig en veilig jouw witte tanden onderhouden. De Whitening Pen is klein en handig om mee te nemen. Je kunt de Whitening Pen snel na een etentje of tijdens een feestje gebruiken, om je tanden even op te frissen. Gebruik de White Whitening Pen minimaal eens in de week."

Gebruiksaanwijzing: "Verwijder de dop en draai aan het uiteinde totdat de gel de borstel bereikt. Breng de gel aan op de tanden. Houdt vervolgens de tanden vrij van de lippen gedurende 30 seconden. Eet of drink gedurende 30 minuten niet."


Wat beloofd de Zero White Whitening Pen?
"The latest technology in teeth whitening! ZERO White contains no harmful peroxide and will not cause sensitivity. It is specially formulated in our lab and made from all natural ingredients. Finally, a whitening product for teeth left sensitive by other products that actually tastes great too. Restore your teeth, crowns, veneers and caps to a natural white the pain free way with ZERO White. "

Pen Instructions:"Twist and click the base of the pen until gel exudes from the brush tip. Gently brush on visible teeth. Wear at least 15 minutes. Rinse.Whiten your teeth while you sleep with a Whitening Lightning Teeth Whitening Pen."
De best verkochte lightning pen van Whitening lightning is de booster pen. Mijn tanden kunnen nog wel eens gevoelig aanvoelen. Ik heb daarom voor de Zero pen ipv de Whitening lightning gekozen. De Zero pen bevat voornamelijk natuurlijke ingrediënten en is dus beter geschikt voor gevoelige tanden.


Verzending

Beide pennen zijn per post bezorgd en waren binnen een week binnen. 
De verpakking was weinig speciaals, maar kosten blijven laag doordat het pakketje door de brievenbus past.

Eerste indruk

De White Whitening Pen kwam los in een envelop met een flyer en een spaarkaart erbij. 
De Zero White Pen kwam in een duo verpakking, omdat ik er twee besteld had. 
Alles was een beetje gekreukt en gedeukt, maar de pennen waren intact, en daar gaat het om!

De tekst in grote witte letters op de White Whitening Pen valt meteen op. Er zat wel een vouw in de sticker die op de pen geplakt was, jammer.

De Zero White Pen is ook voorzien van een transparante sticker met tekst. Op de Zero Pen staan alle ingrediënten en de gebruiksaanwijzing vermeld. Ook was deze sticker niet zo netjes geplakt.
De pennen zijn identiek en alleen door de sticker van elkaar te onderscheiden.

Werking

Een kind kan de was doen! Beide pennen werken op dezelfde manier, super easy.
Ik was een beetje angstig voor een pijnlijk gevoel vanwege mijn gevoelige tanden, maar ik heb nergens last van gehad.

Ik heb de pennen vooral voor het slapen gaan gebruikt en op momenten zoals s'middags tijdens het reizen met de trein. Super formaat dus past makkelijk in het zijvakje van je tas of make-up tasje.
Ik stond er van versteld dat de gel niet echt een smaak had. Ik had een hele sterke chemische geur en smaak verwacht, maar dit is totaal niet het geval!

Ik heb beide pennen alleen op mijn tanden gebruikt die te zien zijn wanneer ik lach en eerlijk gezegd heb ik geen verschil gezien in het resultaat van beide pennen.
Links is een paar weken geleden, er zitten geen filters of iets over de foto's, belichting is wel anders

Beide pennen zijn dus een goede optie. Dus misschien kan de prijs je overtuigen....


Prijs

De Zero Pen, schrik niet, kost maar liefst $158 voor 2 stuks! Maar Amerika zou Amerika niet zijn als er geen geweldige korting acties zijn. Met diverse kortingscodes van YouTube beauty goeroes is er maar liefst $129 korting te krijgen.
Met de code NITRAA29 krijg je 2 Zero White Whitening pennen voor $29 (ongeveer €22)!
Let op, je hebt wel een creditcard nodig om deze pen te kunnen bestellen.

Als je de Zero Pen wil aanschaffen zijn er altijd kortingscode op YouTube te vinden in de comment sectie van de beauty goeroe's.

De Whitening Pen kost €19,95 waar €2,95 aan verzendkosten bij komen.Voor iedereen die geïnteresseerd is in het aanschaffen van de Whitening Pen mag ik van Clean White een kortingscode aanbieden voor alle Brina's bezoekers.
Je kan de Whitening Pen bestellen door een e-mailt te sturen  naar info@clean-white.nl met als onderwerp 'witte tanden88of breng een bezoekje aan de winkel van Clean White in Tilburg. De prijs van de Whitening Pen wordt dan €15,95 excl. verzendkosten.

Confession*** Ik heb de pennen niet dagelijks gebruikt, maar ik zag na de eerste keren gebruiken meteen resultaat. Vooral mijn hoektanden zijn minder geel (ik drink zo'n 8 koppen thee op een dag!!). Verwacht geen wonderen, wel verbetering!

2 opmerkingen:

  1. Op zich.. Voor de prijs die je betaald, krijg je er wel wat voor terug. Handig om te weten! Thanks.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het werkt gemakkelijk, niet schadelijk en goedkoper dat een hele behandeling..
      x

      Verwijderen